Info z online chatu s producenty

Na eurogameru dnes proběhl online chat s producenty. Překlad toho zajímavého a dosud neznámého jste mohli sledovat na našem Facebook a Twitter kanálu. Přepis toho nejzajímavějšího vám přínášíme právě teď i v novince.

– PC verze sice vyjde až v prosinci kvůli podpoře DirectX 11, ale zároveň půjde bez problémů spustit i s grafickou kartou podporující pouze DX9. I pak by měla hra vypadat suprově.

– DLC balíčky prý nebudou obsahovat auta ani tratě. Je tedy zcela nejasné co bude jejich obsahem. To neví ani producenti, jelikož se o tom teprve jedná.

– Za každý závod, předvedený trik, vysoký skok atp. se získávají XP. Těmi se zpřístupňují další polepy, doplňky na zrcátko a palubku, speciální závody a bonusová auta. Nejvyšší XP level je pak 999.

– Splitscreen ve hře nebude. Vývojáři se raději zaměřili na pořádně propracovaný multiplayer.

– Nejen fanoušci, ale i tým přemýšlel nad náhodně umístěnou zvěří, která jednou za čas přeběhne přes trať. Nakonec vyhrál zdravý rozum a nic takového se ve hře neobjeví…bohužel 🙁

– Xbox360 demo bylo za první týden staženo celkem 400 000x

– Proč jen 30fps? Protože by se 60fps nepodařilo docílit na všech místech a kompromisy prostě nemají cenu.

– Nebylo blbé používat jméno Colin McRae i po jeho tragické smrti? Nebylo! Colin spolupracoval s Codemasters celých 10 let, takže byl jako člen rodiny. Kdyby to vadilo jeho vlastní rodině, tak by DiRT nevznikl ani pod jiným názvem!

– Pozici poradce a testera dělal Ken Block a to v úplně stejné míře jako dříve Colin.

– Proč je v názvu DiRT malé i? Je to jen menší odkaz na dřívější ToCA hry. Stejné je to u GRiDu.

http://dirt.gamefan.cz/info-z-online-chatu-s-producenty/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *